среда, 29 октября 2014 г.

Засідання педагогічної ради 27.10.2014

 Проектуємо модель уроку разом
                                 План методичного лото
Мета тренінгу: поширення та закріплення знань педагогів про основні компоненти уроку; ознайомлення із практичним досвідом учителів щодо складання мети, визначення завдань, вибору форм, методів, прийомів і засобів навчання; конструювання моделі уроку.

                                         Хід проведення
1.Організаційний момент. Інформування учасників про перебіг роботи, обговорення послідовності роботи мікрогруп.
2.Вправа «Очікування». Запишіть, будь ласка, ваші очікування від нашої роботи, закінчивши речення: «Від роботи на методичному лото я очікую…».
3.Вступне слово ведучого. Урок – закінчений відрізок процесу навчання, або «клітинка» педагогічного процесу. У ньому, як сонце в краплині води, відображено всі аспекти навчання.
4.Презентація домашнього завдання членами мікрогруп.
а)Мета та завдання уроку.
б)Форми організації навчальної діяльності на уроці.
в)Методи та прийоми навчання.
г)Засоби навчання.
5.Вправа на активізацію «Перегрупування». Учасники витягують із мішечка смужки різних кольорів і перегруповуються у дві групи.
6.Робота в групах «Проектуємо модель уроку разом». Члени груп самостійно обирають ведучого та грають у методичне лото. Ведучий витягає з мішечка картки   з написом основних компонентів уроку (мета, завдання, форми, методи, засоби, зміст, взаємодія, результат), а учасники обговорюють його значущість і розташовують на необхідному полі – спільне проектування уроку.
7.Вправа «Жеребкування». Ведучий витягує із мішечка смужки. Хто дістав смужку з написом «Презентація», та група й презентує свою модель.
8.Презентація проектів. Одна група презентує створений проект моделі уроку. Якщо в учасників іншої групи є певні відмінності, вони вступають у дискусію з доповідачем чи групою, аргументують свою позицію.
9.Підбиття підсумків. Учасники записують на аркушах, із якого розпочинали роботу на тренінгу, продовження незакінченого речення: «Цей тренінг був для мене…», «Мої очікування…».
10.Інтерактивна вправа «Мікрофон».  Говорити має той, у кого в руках символічний мікрофон:  «Від роботи на методичному лото я очікую…», «Цей тренінг був для мене…», «Мої очікування…».

1 комментарий:

  1. Шановні колеги ! ВДГО «КРОКС» проводить командні регіональні змагання та вищу лігу чемпіонату України. Гра включає в себе різноманітні конкурси : розумові та спортивні. Для популяризації гри Олександр та Євген Татаринови проводять інтернет змагання. Ці змагання включають конкурси : кросворд ( заявка, основний, складання), спорт, школа, Україна, країна Європи, мистецтво, музика +, пантоміма, окомір, сюрприз, поети. Ознайомлюючи матеріали та перебіг попередньої гри можна переглянути на блозі kroks-rodyna.blogspot.com Можливі формати участі в змаганнях ( гра проводиться без сплати турнірних внесків) : змагання команд на рівні класу; змагання на рівні паралелей або всього навчального закладу, участь у відкритому чемпіонаті Селидівської гімназії Донецької області. Перевірку відповідей, складання протокoлів конкурсів проводять самі учасники гри. Електронна адреса для контактів dnipro1956@gmail.com З повагою Є. Татаринов

    ОтветитьУдалить